actualitate FrontCiprian Tănase, patronul cofetăriei Acapulco, se apără după incidentul din parcarea Lidl: „Am fost provocat și înjurat. Totul se poate vedea pe camere” By RedactiePosted on 24/04/20256 min read0 0 455 Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Reddit Share on Pinterest Share on Linkedin Share on Tumblr Ciprian Tănase, patronul cunoscutei cofetării Acapulco din Ploiești, a oferit o declarație publică în urma unui incident petrecut recent în parcarea magazinului Lidl de pe strada Apelor. În contextul unor imagini apărute online, în care o femeie apare cu urme de sânge pe față, Tănase neagă cu fermitate orice acuzație de agresiune și susține că a fost victima unei provocări.„La ora 11:30 eram la Lidl, un loc unde merg des să-mi fac cumpărăturile. Parcarea era plină, în afară de locurile rezervate persoanelor cu dizabilități. Am parcat pe ultimul loc, mai departe de intrare, ca să nu încurc pe nimeni”, a declarat acesta.În timp ce își descărca cumpărăturile și vorbea la telefon, Tănase afirmă că a fost agresat verbal de un cuplu necunoscut: „Am fost înjurat și provocat timp de vreo 15 minute. Domnul chiar m-a scuipat, iar în acel moment am reacționat și i-am dat o palmă. Atât. Femeia nu a fost atinsă în niciun fel. A început să lovească mașina și să tragă de mine după ce am intrat la volan.”Tănase susține că totul este consemnat în declarația dată la poliție și poate fi verificat pe camerele de supraveghere ale supermarketului: „Chiar am cerut să se verifice imaginile. Ele vor arăta clar că nu am lovit pe nimeni, că femeia nu avea un copil cu ea și că violențele au venit din partea lor.”Referitor la imaginile apărute cu femeia rănită, Tănase afirmă că acestea nu reflectă realitatea: „Nu am atins-o. Ea s-a aruncat pe mașină, a dat cu pumnii în portieră și în geamuri. A tras de mine în timp ce eram la volan. Oricine poate verifica asta pe camere.”In urma celor întâmplate patronul cofetăriei Acapulco a dat un comunicat:„Drept la replicăÎn urma incidentului recent, petrecut în parcarea unui supermarket, doresc să clarific câteva aspecte importante. În calitate de proprietar al cofetăriei Acapulco, îmi exprim public regretul sincer față de faptul că am parcat, chiar și temporar, pe un loc destinat persoanelor cu dizabilități. A fost o greșeală pentru care îmi cer scuze tuturor celor care s-au simțit afectați sau jigniți de acest gest.Totodată, subliniez că interacțiunea din acea zi a fost amplificată de un comportament provocator venit din partea celor două persoane implicate. Însă, indiferent de circumstanțe, îmi asum responsabilitatea pentru alegerea făcută.Fac un apel la echilibru și discernământ, mai ales când vine vorba despre implicarea publică a unor branduri. Cofetăria Acapulco este o afacere de familie, construită cu muncă, sacrificii și dedicare încă din adolescența mea, de la vârsta de 13 ani. Ea nu trebuie asociată cu o situație punctuală care ține exclusiv de o decizie personală.În acest moment, există o anchetă în desfășurare care va stabili clar circumstanțele și responsabilitățile. Până atunci, consider că fiecare persoană are dreptul la prezumția de nevinovăție.În final, le transmit un gând sincer celor care aleg să atragă atenția publică prin astfel de expuneri: să reflecteze mai atent înainte de a prejudicia imaginea altora.Vă mulțumesc tuturor celor care au înțeles contextul și rămân alături de cofetăria Acapulco.”Cazul este acum în atenția poliției, iar ancheta urmează să stabilească exact circumstanțele incidentului.
După patru ani de eforturi, Ploieștiul are soluția pentru stația de epurare: Apa Nova va prelua operarea