Front PloieștiPoșta Română evită explicațiile privind consumurile „aferente” și plata impusă șoferilor la Ploiești: Tăcere birocratică în fața documentelor prezentate de Mediasud.ro By RedactiePosted on 16/05/20256 min read0 0 198 Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Reddit Share on Pinterest Share on Linkedin Share on Tumblr În urma dezvăluirilor publicate de Mediasud.ro, în care am arătat cu documente cum Departamentul Logistic al Poștei Române inventează proceduri de calcul aberante privind consumurile autoutilitarelor, compania a transmis un punct de vedere care nu clarifică nici natura consumurilor, nici metoda de calcul, și nici situația în care se află conducătorii auto obligați ulterior la plată.Concret, consumurile sunt denumite generic „aferente”, fără ca instituția să precizeze ce înseamnă efectiv acest termen și fără ca valorile calculate să fie comunicate conducătorilor auto înainte de a li se imputa sume de bani. De altfel, Poșta Română susține că „nu au fost înregistrate reclamații”, ignorând contextul în care, după apariția articolului nostru, a fost demarată o anchetă internă superficială, în cadrul căreia șoferii – de teamă – au refuzat să completeze în scris chestionarele oferite, preferând să relateze situația doar verbal.Prin urmare, afirmația că nu ar exista probleme din lipsa unor reclamații scrise este una forțată, atâta vreme cât realitatea din teren – susținută de documente – arată o practică netransparentă, abuzivă și lipsită de orice logică economică sau tehnică.Citește aici: https://mediasud.ro/la-posta-romana-ploiesti-motorina-e-aferenta-si-vinovatia-din-oficiu-episodul-2/Poșta Română mai transmite că toate activitățile se desfășoară „în conformitate cu normele metodologice” și că șoferii cunosc atribuțiile din fișa postului ( asta știm cu toții), fără să răspundă punctual la întrebările legate de metodologia exactă de calcul a combustibilului, de modalitatea de imputarea a motorinei angajatilor sau despre faptul că în cadrul Poștei Române Prahova exista aceasta situație tensionată creata intre administrație și conducătorii auto generată de modalitatea și „metodologia” după care lucrează Departamentul Logistic. Nu mai vorbim despre lipsa transparenței sau de presiunea exercitată asupra personalului impusă prin acest mod de lucru.În concluzie, Mediasud.ro își menține poziția: în ciuda aparentei legalități invocate de companie, în interiorul instituției se desfășoară practici discutabile, iar tăcerea oficială nu face decât să confirme ceea ce documentele deja au demonstrat.Documentele oficiale in care se vorbește despre consumuri ” aferente” le găsiți în linkul de mai jos:https://mediasud.ro/la-posta-romana-ploiesti-motorina-e-aferenta-si-vinovatia-din-oficiu-episodul-2/Iată comunicatul de presă integral transmis de Poștă Romana:„Vă mulțumim pentru solicitarea transmisă în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.Menționăm faptul că în anul 2025 nu au fost înregistrate la nivelul Companiei Naționale „Poșta Română” – Sucursala Ploiești reclamații depuse de conducătorii auto. De asemenea, precizăm faptul că asigurarea transportului pentru activitățile/subunitățile poștale se derulează în conformitate cu Normele metodologice pentru exploatarea parcului auto administrat de Compania Națională ,,Poșta Română”. Toți conducătorii auto din cadrul Poștei Române au stabilite în fișa postului atribuții clare cu privire la obligația exploatării și întreținerii în bune condiții a autovehiculelor încredințate, luând la cunoștiință toate obligațiile impuse.Vă mulțumim pentru interesul acordat activității instituției noastre și vă încurajăm să ne transmiteți în continuare orice sesizare sau întrebare care se încadrează în dispozițiile Legii nr. 544/2001.”
Daca ești pe un aeroport și vameșul îți taie valiza pentru că te considera suspect, dar nu găsește nimic, cine plătește paguba?
Restructurarea din Primăria Ploiești, o farsă administrativă: Pensionarii de lux sunt în posturi, legea e ignorată, ploieștenii păcăliți