Front OPC Opinii PloieștiAbuz în supermarketul „La Cocoș 1” din Ploiești: Client obligat să plătească pentru un accident! By RedactiePosted on 31/03/20253 min read0 0 479 Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Reddit Share on Pinterest Share on Linkedin Share on Tumblr Astăzi, în jurul orei 14:30, la supermarketul Cocoș 1 din Ploiești, a avut loc un incident revoltător care ridică semne de întrebare cu privire la respectarea drepturilor consumatorilor. Un client a scăpat din greșeală o sticlă, provocând spargerea acesteia. Un incident banal, care se poate întâmpla oricui. Însă ceea ce a urmat este de-a dreptul scandalos!Un paznic al magazinului, un individ înalt, s-a apropiat imediat și fără să stea pe gânduri, i-a transmis clientului că trebuie să plătească paguba. Deși nu a insistat agresiv, a menținut o atitudine intimidantă, urmărindu-l discret prin magazin. Mai mult, într-un gest ce frizează practicile abuzive, acesta a făcut semn casieriței să marcheze același produs de două ori, forțând clientul să achite și pentru sticla spartă.Este legal acest comportament?Absolut nu! În România, magazinele sunt asigurate pentru astfel de incidente, iar un client nu este automat obligat să plătească un produs deteriorat accidental. Fără un regulament clar afișat și fără o informare corectă, asemenea practici sunt abuzive.Ce face conducerea Cocoș 1 în astfel de situații? Tolerează asemenea comportamente? În loc să ofere un mediu prietenos pentru clienți, preferă metodele subtile de intimidare și înșelătorie la casă?Acest incident nu este unul izolat. De câte ori nu am fost puși în situații similare, fără să știm exact ce drepturi avem? De câte ori nu am plătit din frică, jenă sau lipsă de informații? Este momentul ca astfel de practici să înceteze!Dacă te-ai confruntat cu un abuz similar, raportează-l la Protecția Consumatorului și refuză să plătești pentru acest gen de greșeli! Un supermarket trebuie să respecte clienții, nu să îi trateze ca pe niște vaci de muls, având în vedere că supermarketurile sunt asigurate pentru astfel de incidente, mai ales dacă sunt accidente ocazionale și nu acte de vandalism.
După patru ani de eforturi, Ploieștiul are soluția pentru stația de epurare: Apa Nova va prelua operarea